Співпраця припускає вашу роботу як посередника між виробником і покупцем, і ваш заробіток складає різницю між цінами, по яких ви замовили вироби у нас, і цінами, по яких продали кінцевому покупцеві. При цьому ваші покупці територіально можуть знаходитися в різних містах, а вам не треба турбуватися про доставку: відвантаження замовлень робить компанія-постачальник.

Дропшипінг: принцип роботи

  • Ви розміщуєте на своєму сайті або в групі соц. мережі наші товари. Посилання для завантаження товарів з актуальними цінами, описом, фото, відео + посилання на вивантаження якісного актуального контенту(надається за запитом)

  • У Вас роблять замовлення, ми самі відправляємо товар безпосередньо вашому клієнтові, ви отримуєте прибуток. Ніяких вкладень з Вашого боку

 

  1. Покупець робить у Вас замовлення

  2. Платимо вам за товар

  3. Ви (посередник) отримуєте відсоток

  4. Замовляєте товар на адресу покупця (тут ваша робота закінчується)

  5. Наш магазин обробляє замовлення

  6. Товар відправляється покупцю

 

Питання - відповідь

Яку вартість я можу встановлювати у себе на сайті?

Фіксована роздрібна ціна вказана у нас на сайті - bagland.com.ua або по посиланню(надається за запитом). У себе Ви можете встановлювати будь-яку ціну, тільки не нижче нашої роздрібної.

 

Яка вартість продукції для мене?

Знижка - 35%від роздрібної ціни на продукцію Bagland.

Знижка - 10% від роздрібної ціни на продукцію Bagland з розділу Крісла-кокони.

Знижка - 20% від роздрібної ціни на продукцію Born.

 

Скільки часу буде відправлятися моє замовлення?

Ваше замовлення буде оброблено і відправлено на протязі 1-2 днів з моменту повної оплати.

Якщо ви на протязі цього періоду не отримали номер декларації або Ваш номер ТТН не відстежується на сайті Нова Пошта, прохання звернутися з цим питанням на email info@sumka.com.ua або по телефону : +38(050)303-03-84 (Viber, Telegram)

 

Чи можлива відправка накладним платежем?

Ви можете замовити товар тільки з повною передоплатоюз урахуванням Вашої знижки:

Знижка - 35% від роздрібної ціни на продукцію Bagland.

Знижка - 10% від роздрібної ціни на продукцію Bagland з розділу MegaSale і Крісла-кокони.

Знижка - 20% від роздрібної ціни на продукцію Born.

і ми його відправимо Вашому клієнтові за повною вартістю і на Вас прийде накладний платіж.

 

Чи можливо обміняти товар?

Шановні клієнти, будьте дуже уважні обираючи колір і моделі, оскільки обмін можливий тільки у разі браку. Повернення у нас немає! Для цього прохання звернутися з цим питанням на email info@sumka.com.ua або по телефону +38(050)303-03-84 (Viber, Telegram)

 

Хто платить за доставку?

Доставку і накладний платіж сплачує одержувач або дропшиппер, у разі браку і обміну з нашої вини за доставку платимо ми. Фото дефекту обов'язкове.

 

На протязі якого часу, я можу сплатити своє замовлення?/p>

Усі замовлення, які не сплачені на протязі 2 діб, автоматично видаляються з бази.

 

У які дні відбуваються відправки товару?

Ми відправляємо посилки щодня, крім суботи, неділі і святкових днів!

 

Як правильно оформити замовлення?

Замовлення можете оформити по телефону +38(050) 303-03-84 (Viber, Telegram)

Замовлення можете скидати на email - info@sumka.com.ua

 

Приклад оформлення замовлення :

  • Одержувач (клієнт)
  • П.І.Б, Місто, номер складу і телефон.
  • Посилання на товар на сайті bagland.com.ua.

Або надати вже сформовану декларацію Нової Пошти (відправка з м. Лебедин (Сумська область), відділення №1)

Якщо у мене виникли ще питання?
Ви можете написати нам на email eg@sumka.com.ua або подзвонити по номеру: +38(050) 303-03-84 (Viber, Telegram)

 

Правила обміну і повернення товару.

Шановні клієнти, просимо звернути увагу на правила обміну товару:

Повернення, а також обмін товару здійснюється на протязі 14 днів з моменту отримання товару, просимо звернути увагу що обміну підлягає тільки:

  • Товар в якому є несправний виробничий брак(обмін оплачує магазин на ідентичну модель)
  • Товар який вам був відправлений помилково(пересорт, колір тканини(шелкотрафаретная накатка не є кольором тканини), модель) на замовлену модель(обмін оплачує магазин)
  • Повернення не приймається на товар який ви помилково замовили.

Для обміну товару необхідно:

  • На протязі 3-х днів з моменту отримання товару, зв'язатися з нашим менеджером.
  • Прислати обов'язкове фото браку.
  • Вкласти в пакет записку з причиною обміну, прислати нам ттн з нової пошти.
  • Товар має бути не використаний, в упаковці і з біркою, в тому ж вигляді в якому ви його отримали(товар без пакетів, бірок, використаний або забруднений з вини покупця, вирушатимуть назад, в обміні буде відмовлено)
  • Після отримання від вас посилки і перевірки товару, на протязі 1-3 днів вам буде відправлений обмін.